Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Η πρωτη αναρτηση

Αντικειμενο του ποστ, των σπουδών μου κι ενός μεγάλου μέρους της ζωης μου ειναι ο πολιτισμός και οι πολιτιστικες εκδηλώσεις. Προσπαθω να βρω και να διαβάζω οσο πιο πολλα πολιτιστικα μπλογκς μπορω. Τα τελευταια δυο χρόνια επεστρεψα στην Λάρισα, μετα απο τις σπουδες μου στα Γιάννενα, και φυσικα με απασχολει το θέμα "πολιτισμος" και στην πόλη μου. Δεν θα κρυψω την απογοητευση μου αλλα και τον ενθουσιασμο μου για τα πολλα που γινονται ή δεν γινονται στην πόλη όσον αφορα τα πολιτιστικα δρώμενα. Αυτο το μπλογκ εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς:
  • Το ψώνιο μου να γράφω
  • Το ψωνιο μου να γράφω για τον πολιτισμο και την Λάρισα, ειτε μαζι ειτε ξεχωριστά
  • Την καταγραφη σκέψεων και προτάσεων για τα πολιτιστικα στην Λάρισα
  • Την πολιτιστικη ενημέρωση οσων τυχει και περάσουνε απο εδω και νοιάζονται για τον πολιτισμό στην Λάρισα
Στις επόμενες λιγες μερες λοιπόν, θα ξεκινησουνε καποιες αναρτησεις. Δεν ξερω τι να περιμένω κι αυτο ειναι μάλλον καλό, ξεκινάμε και βλέπουμε. Καλη μου τυχη...

2 σχόλια:

Αταίριαστος είπε...

Καλή αρχή και καλή όρεξη να έχεις για να συνεχίσεις. Το θέμα του blog ενδιαφέρον και πρωτότυπο. Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι στη Λάρισα δεν υπάρχει κάτι παραπάνω ή παρακάτω στην πολιτιστική της κίνηση απ' ό,τι στις άλλες πόλεις ίδιου πληθυσμού. Πάντως συμβαίνουν αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα, που καμιά φορά δεν γνωρίζουν την προσοχή που τους αξίζει και περνούν απαρατήρητα. Ας ελπίσουμε πως το ιστολόγιό σου θα συμβάλει προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Στοχαστης είπε...

Ευχαριστω αταιριαστε, ελπιζω να σε βλεπω εδω τριγυρω. Και η αληθεια ειναι οτι συμβαινουνε διαφορα στην Λάρισα, καλα και κακά, αλλα θα κανω οτι μπορω μ'αυτο το ιστολόγιο.